|
Sayı |
Başlık |
|
Sayı 44 |
Covid-19 Krizi Döneminde Bilgilenme Aracı Olarak Sosyal Medya Kullanımı |
Öz
PDF
|
Ümmü Özlem ÇERÇİ, Nilüfer CANÖZ, Kadir CANÖZ |
|
Sayı 21 |
KOBİ’lerde Kriz Yönetimi: K.Maraş’ta Tekstil Sektöründeki KOBİ’lerde Bir Uygulama |
Öz
PDF
|
Abdullah SOYSAL, Hasan Alpay KARASOY, Sedat ALICI |
|
Sayı 33 |
Kayıp Krizi Nasıl Fırsat Krizine Dönüştü? Türkiye, ABD ve AB Ülkelerinden Seçilmiş İşletmeler Örneği |
Öz
PDF
|
Adnan Çelik, Beyhan Özgü Çakır |
|
Sayı 22 |
Kriz Döneminde Transformasyonel Lider Davranişlarinin Işletme Performansi Bağlaminda Firsat Yönetimine Etkisi: Bankacilik Sektöründe Bir Uygulama |
Öz
PDF
|
Burcu DOĞANALP |
|
Sayı 23 |
Uluslararası Finansal Panik Yaklaşımı ve 1997/8 Asya Krizi |
Öz
PDF
|
Cengiz SAMUR |
|
Sayı 32 |
TURİZM SEKTÖRÜNDE STRATEJİK KRİZ YÖNETİMİNE İLİŞKİN BÜTÜNSEL BİR ÇERÇEVE |
Öz
PDF
|
Ramazan Göral |
|
Sayı 10 |
KURUM KİMLİĞİNDE KRİZ YÖNETİMİNİN YERİVE ÖNEMİ |
Öz
PDF
|
Mehmet FİDAN, M.Evrim GÜLSÜNLER |
|
Sayı 16 |
ÖĞRENEN EKONOMİTÜRKİYE: KASIM 2000-ŞUBAT 2001 KRİZİNİN ÖĞRETTİKLERİ |
Öz
PDF
|
Zeynep KARAÇOR |
|
Sayı 51 |
Doğal Afet ve Kriz Yönetiminde Sosyal Medyanın Etkisi: Kahramanmaraş Merkezli Deprem Felaketi Üzerine Bir İnceleme |
Öz
PDF
|
Derya ŞAHİN, Ezgi ZENGİN DEMİRBİLEK |
|
Sayı 47 |
Covid-19 Pandemi Sürecinde Kriz Liderliği: Sistematik Tarama |
Öz
PDF
|
F. Nazlı SAYĞAN YAĞIZ |
|
Sayı 25 |
Küresel Kriz Ekseninde Lojistik Sektörü ve Rekabet Analizi |
Öz
PDF
|
Gülşen Serap ÇEKEROL, Niyazi KURNAZ |
|
Sayı 46 |
Algılanan Kriz Yönetimi ile Marka Tercihi Arasındaki İlişkide Kurumsal İtibarın Aracılık Rolü: Havayolu Firmaları Üzerine Bir Araştırma |
Öz
PDF
|
Salim KURNAZ, Halil ŞİMŞEK |
|
Sayı 45 |
Kriz Yönetiminde Proaktif ve Reaktif Yaklaşım: Covid-19 Krizi Üzerine Bir Değerlendirme |
Öz
PDF
|
Fatma AKAR |
|
Sayı 50 |
2021 Yılında Akdeniz ve Ege Bölgesinde Gerçekleşen Orman Yangınlarının Afet Kriz İletişimi Yönetimi Bağlamında İncelenmesi |
Öz
PDF
|
Faruk YAZAR |
|
Toplam 14 ögeden 1 - 14 arası |
|