Sayı | Başlık | |
Sayı 42 | Kano Model ile Çalışan Memnuniyetine Etki Eden İş Faktörlerinin Önem Düzeylerinin Belirlenmesi ve Otel İşletmelerine Yönelik Bir Uygulama | Öz PDF |
Ramazan GÖRAL, Vural ÇAĞLIYAN | ||
Prof. Dr. Fuat SEZGİN Özel Sayısı | Algılanan İşyeri Nezaketsizliğinin Çalışan Memnuniyeti Üzerindeki Etkisi | Öz PDF |
Mustafa Tahir DEMİRSEL, Leyla ERAT | ||
Toplam 2 ögeden 1 - 2 arası |
- Arama terimlerinde küçük ve büyük harf farkı yoktur.
- Sık kullanılan kelimeler göz ardı edilmiştir.
- Arama sonucunda sadece sorgudaki tüm terimleri içeren makaleler listelenir.
- İki sözcüğü içeren makaleleri bulmak için kelimeleri veya ile birleştirin; ör., eğitim veya araştırma
- Daha kompleks sorgular için parantez kullanın; ör., arşiv ((işletme VEYA yönetim) siyasi değil)
- Doğru deyimi araştırmak için tırnak işareti içinde kullanın; ör., "erişime açık yayın"
- Bir kelimeyi hariç tutmak için önüne - işaret koyun; ör. bilgisayarla çalışan - politika
- Bir kelime içinde ardışık karakterleri ifade etmek için * sembolünü kullanın; ör., Türk* = "Türkiye", "Türkler", "Türklerin" vb. terimlerinin bulunmasını sağlar