KİTLE İLETİŞİM ARAÇLARINDAKİREKLAMLARDA KADIN VE ERKEK OBJELERİNİN KULLANILMASI
Öz
Günümüzde üretici ve tüketici arasında oldukça büyük bir mesafe vardır. Bu mesafeyi
kapatma görevini ise reklamlar üstlenmektedir. Reklamlarda pek çok obje kullanılmaktadır.
Örneğin kadınlar, erkekler, çocuklar, çizgi kahramanlar vs. Reklamcılar üretici firmaların
ürettikleri mal veya hizmeti tüketiciye ulaştırmada akıldan çok duygulara hitap etmek için
reklamlarda kadın ve erkek objeler kullanırlar. Biz de bu çalışmamızda ürün satışınıarttırmak
amacıyla yapılan reklamlarda, kullanılan kadın ve erkek objelerin önemini ortaya koymaya çalıştık.
kapatma görevini ise reklamlar üstlenmektedir. Reklamlarda pek çok obje kullanılmaktadır.
Örneğin kadınlar, erkekler, çocuklar, çizgi kahramanlar vs. Reklamcılar üretici firmaların
ürettikleri mal veya hizmeti tüketiciye ulaştırmada akıldan çok duygulara hitap etmek için
reklamlarda kadın ve erkek objeler kullanırlar. Biz de bu çalışmamızda ürün satışınıarttırmak
amacıyla yapılan reklamlarda, kullanılan kadın ve erkek objelerin önemini ortaya koymaya çalıştık.
Anahtar Kelimeler
Reklam, üretici, tüketici, obje, satış.
Tam Metin:
PDFRefback'ler
- Şu halde refbacks yoktur.
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.