KİTLESEL BİREYSELLEŞTİRME UYGULAMALARI İÇİN WEB TASARIMI

Halil SAVAŞ, Ahmet BARDAKÇI

Öz


Internet’in ticari hayatın vazgeçilmez bir öğesi haline gelmesi ile üretim ve pazarlamada
kitlesel bireyselleştirme tartışmalarıboy göstermeye başladı. Bu noktada müşterilerle çift yönlü
etkileşim ve bilgisayar destekli üretim sistemlerinin bütünleştirilmesi sonucunda kabul edilebilir
bir fiyattan bireyselleştirilmesinin mümkün olduğunu iddia eden çalışmalara ve kitlesel
bireyselleştirme yöntemini uygulayan firmalara rastlanılmaya başladı. Bu çalışmada kitlesel
bireyselleştirme yöntemini uygulayan firmaların web sitelerinin incelenmesi sonucunda, kitlesel
bireyselleştirme kapsamında bu firmaların Internet’i kullanma stratejilerinden hareketle,
tutundurma aracıolarak web sayfalarının yapısıincelenmiştir.


Anahtar Kelimeler


Elektronik Pazarlama, Kitlesel Bireyselleştirme, İnternet.

Tam Metin:

PDF

Refback'ler

  • Şu halde refbacks yoktur.


Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.