KOBİ’LERDE YENİDEN YAPILANMA STRATEJİLERİ ARAŞTIRMASI: KAHRAMANMARAŞ ÖRNEĞİ

Adnan ÇELİK, Erkan OZAN

Öz


Bu araştırmanın temel amacı, Kahramanmaraşilinde faaliyet gösteren Küçük ve Orta Boy
İşletmelerin (KOBİ’ler) yeniden yapılanma stratejilerine olan bakışlarının ne yönde olduğunun,
düşünce ve uygulama anlamında bu stratejilerin neresinde bulunduklarının, yeniden yapılanmanın
gerekli olup olmadığına ilişkin düşüncelerinin ve strateji araçlarıhakkındaki bilgilerinin ne düzeyde
olduğunun belirlenmesidir.
Çalışmanın teorik boyutunda, KOBİkavramıve kapsamıile KOBİ’lerde yeniden yapılanma
stratejileri kapsamlıolarak ele alınmıştır. “KOBİ’lerde Yeniden Yapılanma Stratejileri Araştırması:
KahramanmaraşÖrneği” başlığıadıaltında ise araştırmanın amacı, kapsamıve sınırları, yöntemi
ve bulgularına yer verilmiştir. Araştırma bulgularıise ankete katılan yöneticiler, işletmeye yönelik
bilgiler, işletmede karşılaşılan sorunlar ve yeniden yapılanma stratejileri ile ilgili sorunlar olarak ayrı
ayrıdeğerlendirilmiştir. Çalışma nihayet sonuç ve öneriler ile bitirilmiştir.


Anahtar Kelimeler


KOBİ’ler, Yeniden Yapılanma, Yeniden Yapılanma Stratejileri, KOBİ’lerde Yeniden Yapılanma Stratejileri

Tam Metin:

PDF

Refback'ler

  • Şu halde refbacks yoktur.


Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.