YAZILI BASINDA KURUM KİMLİĞİNİN OLUŞTURULMASI SÜRECİNDE KURUM KİMLİĞİ STRATEJİSİNİN BELİRLENMESİ
Öz
Günümüzde pek çok kurum benzer mal ve hizmetler üretmektedir. Böyle durumlarda
kurumlar, tüketici tarafından tercih edilmek amacıyla birtakım görsel unsurlar, kurumsal tasarım,
kurumsal iletişim, kurumsal imaj, kurumsal davranışve kurum felsefesine uygun unsurlar ortaya
koymaktadır. Kurumlar ürettikleri mal ve hizmetlere talep yaratmak için planlı, bilinçli olarak
farklılaşamaya çalışırlar. Kurum içinde çalışanların kurumla bütünleşmesi, kurum dışında ise
rakiplerden ayırt edilmek için bir takım stratejiler ileri sürerler. Çalışmamızın amacı, kurum kimliği
stratejilerinin belirlenmesine yöneliktir.
kurumlar, tüketici tarafından tercih edilmek amacıyla birtakım görsel unsurlar, kurumsal tasarım,
kurumsal iletişim, kurumsal imaj, kurumsal davranışve kurum felsefesine uygun unsurlar ortaya
koymaktadır. Kurumlar ürettikleri mal ve hizmetlere talep yaratmak için planlı, bilinçli olarak
farklılaşamaya çalışırlar. Kurum içinde çalışanların kurumla bütünleşmesi, kurum dışında ise
rakiplerden ayırt edilmek için bir takım stratejiler ileri sürerler. Çalışmamızın amacı, kurum kimliği
stratejilerinin belirlenmesine yöneliktir.
Anahtar Kelimeler
Kimlik, Kurum kimliği, Kurum stratejisi
Tam Metin:
PDFRefback'ler
- Şu halde refbacks yoktur.
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.