Sivil Toplum Kuruluşlarında Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya: Türk Kızılayı ve LÖSEV Örneği
Öz
Anahtar Kelimeler
Tam Metin:
PDFReferanslar
Akar, D. (2018). “Filmlerin Tanıtımında Halkla İlişkiler Aracı Olarak İnstagram Kullanımı: Ayla Filmi Örneği’’, Akdeniz İletişim Dergisi 29, 95-109
Akar, E. (2009). “Web 2.0 İle Değişen Pazarlama ve Yeni Kuralları”, Pazarlama ve İletişim Dergisi, 8(28), 47-55
Alikılıç, Ö. (2011). Halkla İlişkiler 2.0 Sosyal Medyada Yeni Paydaşlar Yeni Teknikler, Ankara: Efil Yayınevi
Aytaç, S. E. & Çarkoğlu, A. (2016). Bireysel Bağışçılık ve Hayırseverlik, İstanbul: Tüsev Yayınları
Aziz, A. (2014). Sosyal Bilimlerde Araştırma Yöntemleri ve Teknikleri, Ankara: Nobel Yayıncılık
Bat, M. & Vural, Z. B. (2010). “Yeni Bir İletişim Ortamı Olarak Sosyal Medya: Ege İletişim Fakültesine Yönelik Bir Araştırma”, Journal Of Yaşar University, 20(5), 3348-3382
Briones, L. R., Kuch, B., Broke, F. L., Yan, J. (2011). “Keeping Up With The Digital Age: How The American Red Cross Uses Social Media To Build Relationship”, Public Relations Review, 37, 37-43
Demirli, C. & Kütük, F. Ö. (2010). “Anlamsal Web (Web 3.0) ve Ontolojilerine Genel Bir Bakış”, İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi, 9(18) , 97-107
Eldeniz, L. (2010). ‘İkinci Medya Çağında Etkileşimin Rolü’ , Filiz Aydoğdu, Ayşen Akyüz(der), İkinci Medya Çağında İnternet, İstanbul: Alfa Yayıncılık
Haenlein, M. & Kaplan, M. A. (2010). “Users Of The World, Unite! The Challenges Opportunities Of Social Media” Bussiness Horizons, 53, 59-68,
Holtz, S. (2002). Public Relations On The Net, New York: Amacom, Erişim Tarihi (02.12.2018)
Hyujin, S., Ji Young, K., Sung-Un, Y. (2009). “Global Activism and New Media: A Study Of Transnational NGO’s Online Public Relations”, Public Relations Review, 35, 123-126
Işık, G. (2002). “Sivil Toplum Örgütlerinde İletişim ve Halkla İlişkilerin Rolü: TOBB Örneği”, Selçuk İletişim Dergisi, 2(2), 73-92
Jamal, Y. J. & Waters, D. R. (2011). “Tweet, Tweet, Tweet: A Content Analysis Of Nonprofit Organizations Twitter Updates”, Public Relations Review, 37, 321-324
Kılıç, P. (2012). “Türkiye’de Eğitim Alanında Faaliyet Gösteren Sivil Toplum Kuruluşlarının Halkla İlişkiler Uygulamaları”, Yayımlanmamış Yüksek Lisans Tezi, Ankara Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü
Lovejoy, K. & Saxton, G. (2012). “İnformation, Community and Action: How Nonprofit Organizations Use Social Media”, Journal Of Computer-Mediated Communication, 17, 337-352
Mayfield, A. (2008).‘What İs Social Media’ https://www.icrossing.com/uk/sites/default/files_uk/insight_pdf_files/What%20is%20Social%20Media_iCrossing_ebook.pdf, Erişim Tarihi (12.12.2018)
Okay, A. & Okay, A. (2014). Halkla İlişkiler Kavram ve Strateji Uygulamaları, İstanbul: Der Yayınları
Okay, A. (2008). “How Do Non-Governmental Organizations İn Turkey Make Us Of Public Relations İn Shopping The Public Sphere? Example: The Field Of Education”, İstanbul Üniversitesi İletişim Fakültesi Dergisi, 33, 121-139
Özdemir, P. & Yamanoğlu, M. (2010). “Türkiye’deki Sivil Toplum Kuruluşları Web Sitelerinin Diyalojik İletişim Kapasiteleri Üzerine Bir İnceleme”, Ankara Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, 1(2), 3-36
Özkaya, B. (2012). “Halkla İlişkiler 2.0 Kapsamında Kurumların Arama Motoru Kullanıcılarına Yönelik Çalışmalar”, Marmara Üniversitesi İ.İ.B. Dergisi, 2, 355-382
Peltekoğlu, F. (2012). Halkla İlişkiler Nedir? , İstanbul: Beta Yayınları
Perry, D. & Taylor, M. (2005). “Diffusion Of Traditional Media and New Media, Tactics İn Crisis Communication”, Public Relations Review, 31, 209-217
Poynter, R. (2012). İnternet ve Sosyal Medya Araştırmaları İçin Araç ve Teknikler, Çeviren: Ümit Şensoy, İstanbul: Optimist Yayınları
Ryan, D. (2017). Dijital Pazarlama, Çeviren: Mehmet Murat Kemaloğlu, İstanbul: İş Bankası Kültür Yayınları
Sayımer, İ. (2008). Sanal Ortamda Halkla İlişkiler, İstanbul: Beta Yayınları
Scanfeld, D., Scanfeld, V. & Larson, E. (2010). “Dissemination Of Health, İnformation, Through Social Networks: Twitter and Antibiotics”, American Journal Of İnfection Control, 38(3), 182-188
Talas, M. (2011). “Sivil Toplum Kuruluşları ve Türkiye Perspektifi”, TÜBAR XXIX- BAHAR (2011)
Tarhan, A. (2012). “Büyükşehir Belediyelerinin Sosyal Medya Uygulamalarına Halkla İlişkiler Modellerinden Bakmak”, İletişim Kuram ve Araştırma Dergisi, 35, 79-101
Türkmenoğlu, H. (2014). “Teknoloji ile Saat İlişkisi ve Bir Dijital Saat Örneği Olarak İnstagram”, Ulak Bilge Dergisi 2(4), 87-100
TÜSEV (2006). ‘Türkiye’de Sivil Toplum: Bir Değişim Süreci Uluslararası Sivil Toplum Endeksi Projesi Türkiye Ülke Raporu’ Filiz Bikmen, Zeynep Meydanoğlu(ed.), İstanbul: Tüsev Yayınları
Yağmurlu, A. (2011). “Kamu Yönetiminde Halkla İlişkiler ve Sosyal Medya”, Selçuk İletişim Dergisi 7(1), 5-15
Yazdanifard, R., Babei, H., Obeidy, W. K., Yusoff, W. F. (2011). “Social Networks and Microblogging; The Emerging Marketing Trends and Tools Of The Twenty First Century” İnternational Conference on Computer Communication and Management, IACSIT Press: Singapore, 577-581
Yeniçıktı, N. (2016). “Halkla İlişkiler Aracı Olarak İnstagram: Sosyal Medya Kullanan 50 Şirket Üzerine Bir Araştırma”, Selçuk İletişim Dergisi, 9(2), 92-115
Zengin, M. (2017). Sosyal Medyada Marka İletişimi, Konya: Literatürk Academia
İnternet Kaynakları
https://www.instagram.com/turkkizilayi/, Erişim Tarihi (21 Aralık 2018)
https://www.instagram.com/losev1998/, Erişim Tarihi (21 Aralık 2018)
https://twitter.com/Kizilay, Erişim Tarihi (21 Aralık 2018)
https://twitter.com/losev1998, Erişim Tarihi (21 Aralık 2018)
https://www.slideshare.net/wearesocial/digital-in-2018-in-western-asia-part-1-northwest-86865983, Erişim Tarihi (17 Aralık 2018)
https://www.ntv.com.tr/galeri/teknoloji/twitterda-yeni-donem-basladi-karakter-sayisi-artti,tJL9EozDfEOJNy-G3s8Krw (27.12.2018)
Refback'ler
- Şu halde refbacks yoktur.
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.