Sağlık Kurumlarında Hizmet Kalitesi Analizi: Tıp Fakültesi Hastanesi Örneği
Öz
Anahtar Kelimeler
Tam Metin:
PDFReferanslar
Al-Borie H.M. ve Damanhouri A.M.S., (2013), “Patients’ Satisfaction Of Service Quality in Saudi Hospitals:A SERVQUAL Analysis”, International Journal of Health Care Quality Assurance Vol. 26 No. 1, pp. 20-30
Altuntaş S. ve Yener E. (2012), “An Approach Based on TRIZ Methodology and SERVQUAL Scale to Improve the Quality of Health-Care Service: A Case Study”, Ege Akademik Bakış, Cilt 12, Sayı 1, ss.97-106
Angur, M.G., Nataraajan, R. ve Jahera Jr., J.S. (1999), “Service Quality in The Banking Industry: an Assessment in a Developing Economy”, International Journal of Bank Marketing, 17(3), s.116-123.
Aydın, K. (2005), “Hizmet İşletmelerinde Servqual Yöntemi İle Hizmet Kalitesinin Ölçümü ve Kocaeli’ndeki Seyahat İşletmelerinden Efe Tur Uygulaması”, Sosyal Siyaset Konferansları Dergisi, Sayı: 50.
Banar, K. ve Ekergil, V. (2010), “Muhasebe Meslek Mensuplarının Hizmet Kalitesi: Sunulan Hizmetlerin Kalitesi İle Müşteri Memnuniyeti İlişkisi Eskişehir Uygulaması”, Anadolu Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi/Anadolu University Journal Of Social Sciences, Cilt/Vol.10, Sayı/No. 1, s .39-60.
Brady, M.K. ve Cronin Jr., J.J. (2001), “Some New Thoughts on Conceptualizing Perceived Service Quality: A Hierarchical Approach”, The Journal of Marketing, Vol.65, No.3, s.34-49.
Bülbül, H. ve Demirer, Ö. (2008), “Hizmet Kalitesi Ölçüm Modelleri SERVQUAL ve SERPERF'’in Karşılaştırmalı Analizi”, Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Sayı:20, s.182-198.
Cronin, J.J. Jr. ve Taylor, S.A. (1992) “Measuring Services Quality: A Reexamination and Extension”, Journal of Marketing, 56(3), s.55-68.
Cui, C.C., Lewis, B.R. ve Park, W. (2003) “Service Quality Measurement in The Banking Sector in South Korea”, International Journal of Bank Marketing, 21(4), s. 191-201.
Dursun, Y. ve Çerçi M. (2004), “Algılanan Sağlık Hizmeti Kalitesi, Algılanan Değer, Hasta Tatmini ve Davranışsal Niyet İlişkileri Üzerine Bir Araştırma”, Erciyes Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dergisi, Sayı: 23, s.1-16.
Grönroos, C. (1984), “A Services Quality Model and Its Marketing Implications”, European Journal of Marketing, 18(4), s.36-44.
Gürbüz, E., Büyükkeklik, A., Avcılar, M.Y., ve Toksarı, M. (2008). “Algılanan Hizmet Kalitesinin Tatmin ve Davranışsal Niyet Üzerine Etkisi: Niğde Üzerindeki Süpermarketler Üzerine Bir Araştırma”, Ege Akademik Bakış, 8(2), s.785-812.
Güleş, H.K., Çağlıyan, V. ve Gelmez, E. (2011), “Sağlık Kurumlarında SERVQUAL Ölçüm Modeli İle Hizmet Kalitesi Ölçümü Üzerine Bir Araştırma: Konya Örneği”, 11. Üretim Araştırmaları Sempozyumu Bildiriler Kitabı, 23-24 Haziran 2011, İstanbul, s.319-328.
Hair, J.F. Jr., Andreson, R.E. Tahtam, R.L. ve Black, W.C. (1998), Multivariate Data Analysis, Fifth Edition Prentice-Hall International Inc, New Jersey.
Hoyle, R.H. (1995), Structural Equation Modeling: Concepts, Issues and Applications, Sage Publication Inc. London.
Hu H.Y., Lee Y.C. ve Yen T.M., (2010), “Service Quality Gaps Analysis Based On Fuzzy Linguistic SERVQUAL With A Case Study in Hospital Out-Patient Services”, The TQM Journal, Vol. 22 No. 5, pp. 499-515
Nakip, M. (2003), Pazarlama Araştırmaları Teknikler ve (SPSS Destekli) Uygulamalar, Seçkin Yayıncılık, Ankara.
Parasuraman A., Zeithaml V. A. ve Berry L.L. (1985), “A Conceptual Model of Service Quality and Its Implicatications for Future Research”, Journal of Marketing, s.41-50.
Parasuraman A., Zeithaml V. A. ve Berry L.L. (1988), “SERVQUAL: A Multible-Item Scale for Measuring Consumer Perceptions of Srevive Quality”, Journal of Retailing, 64(1), s.12-40.
Rahman, S., Erdem, R. ve Devebakan, N. (2007), “Hizmet Kalitesinin SERVQUAL Ölçeği ile Değerlendirilmesi: Elazığ’daki Hastaneler Üzerinde Bir Çalışma”, Dokuz Eylül Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi, Cilt:9, Sayı:3, s.37-55.
Saleh, F. ve Ryan, C. (1991), “Analyzing Service Quality in the Hospitality Industry Using the SERVQUAL Model”, The Service Industries Journal, 11(3), s.324-343.
Zhou, L. (2004), “A Dimension-Specific Analysis of Performance only Measurement of Service Quality and Satisfaction in China’s Retail Banking”, Journal of Services Marketing, 18(7), s.534-546.
Refback'ler
- Şu halde refbacks yoktur.
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.