BİLGİ ÇAĞI ORGANİZASYONLARINDA HİZMET KALİTESİ VE KURUMSAL ETKİNLİK AÇISINDAN BİLGİ VE TEKNOLOJİ YÖNETİMİ

Adem Öğüt

Öz


Bu çalışmada, bilgi çağına geçiş sürecinde organizasyonların hizmet kalitesi ve kurumsal etkinlik amaçlan açısından önemli olduğu ileri sürülen bilgi ve teknoloji yönetimi konusu kuramsal ve ampirik olmak üzere iki temel araştırma yöntemi kullanılarak İncelenmektedir. Bilgi ve teknoloji yönetimi araştırmanın bağımsız, hizmet kalitesi ve kurumsal etkinlik ise bağımlı değişkenleridir. Bilginin farklı işlemsel düzeylerini ifade eden, veri, bilgi ve üst bilginin yönetimi; bilgi yönetimi, bilgisayar-iletişim teknolojileri ve verileri yararlı bilgilere dönüştürme yöntemlerini kapsayan bilgi teknolojileri ile kurumsal girdileri, nitelikli çıktılara dönüştürmede kullanılan çağdaş yönetim yaklaşım, konsept. model ve tekniklerini ifade eden yönetim teknolojilerinin yönetimi ise: teknoloji yönetimi kavramsal çerçevesi altında değerlendirilmişlerdir.

Tam Metin:

PDF

Refback'ler

  • Şu halde refbacks yoktur.


Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.