A COMPARATIVE RESEARCH TO IDENTIFY THE FACTORS THAT AFFECT THE BRANDINGIN ELECTRONIC COMMERCE IN VIEW OF THE CUSTOMERS AND THE FIRMS

Halil ELİBOL, Tülin DURUKAN, İsmail GÖKDENİZ, Serhan KESKİN

Öz


Günümüzde pazarlama kavramına köklü değişiklikler getiren, yeni bir yön veren ve geleceğini
belirleyen bazıciddi oluşumlar yaşanmaktadır. İşletmelerin pazarlama programlarını, strateji ve
uygulamalarınıdeğiştiren trendlerin başlıcaları; bilgi teknolojilerindeki gelişmeler, internetin ticari
amaçla kullanımı, küreselleşme sonucu değişen dünya ekonomisi, işhayatında müşterinin artan
değeri ve müşteri beklentilerinin değişimidir. Bu makalede, sözkonusu köklü değişimin en önemli
unsuru olan internetin ticari amaçla kullanımıkapsamında, işletmelerin elektronik ortamda
markalaşmaya yönelik çabalarının ve elektronik ortamda markalaşmayıetkileyen faktörlerin
karşılaştırmalıbir araştırma sonucunda analizi amaçlanmıştır.


Anahtar Kelimeler


Marka, Elektronik Marka, Elektronik Ticaret

Tam Metin:

PDF

Refback'ler

  • Şu halde refbacks yoktur.


Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.