E-TİCARETİN GİRİŞİMCİLİK ÜZERİNDEKİ ETKİLERİ

Hülya BAKIRTAŞ, Ali TEKİNŞEN

Öz


Bilgi teknolojilerinde yaşanan gelişmeler, işletmelere ürünlerini sanal ortamda satma imkanı
vermektedir. E-ticaret, hem işletmeden tüketiciye hem de işletmeden işletmeye sanal ortamda iş
yapmayıifade eder. Bu çalışmada, işdünyasında kullanımının giderek yaygınlaştığıe-ticaret ve
onun girişimcilik üzerine etkisi anlatılmaya çalışılmaktadır. Çalışma, dört bölümden oluşmaktadır.
İlk bölümde ekonomik dalgalanmalar ve üretim faktörleri açıklanmıştır.  İkinci bölümde,
girişimcilik ve e-ticaret üzerinde durulmuştur. Üçüncü bölümde ise, e-ticaretin girişimci
üzerindeki negatif ve pozitif etkileri analiz edilmiştir. Son bölümde ise, çalışma özetlenmektedir.


Anahtar Kelimeler


Ekonomik dalgalanmalar, E-ticaret, e-iş, girişimci, girişimcilik

Tam Metin:

PDF

Refback'ler

  • Şu halde refbacks yoktur.


Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.