ŞUBE REHBER ÖĞRETMENLERİNİN GÖRÜŞLERİNE GÖRE 6., 7. VE 8. SINIF ÖĞRENCİLERİNİN REHBERLİK VE DANIŞMA İHTİYAÇLARI

Şahin KESİCİ

Öz


Bu çalışmanın amacıAltıncı, Yedinci ve Sekizinci sınıf öğrencilerinin rehberlik ve danışma
ihtiyaçlarını,  şube rehber öğretmenlerinin görüşlerine göre tespit etmektir. Bu çalışmada nitel
araştırma tekniği kullanılmıştır. Araştırmada verilerin toplanmasında veri toplama yöntemi olarak
yarıyapılandırılmışgörüşme formu kullanılmıştır. Görüşmeler, 2006-2007 Eğitim öğretim yılında
Konya Milli Eğitim Müdürlüğüne bağlıöğretmenlerden oluşmaktadır. Elde edilen veriler Nvivo2’ ye
kodlanmışve daha sonra kategoriler tespit edilmiştir. Araştırma sonucunda ortaya çıkan bulgular
tartışılmışve sonuçlarla ilgili öneriler geliştirilmiştir.


Anahtar Kelimeler


Eğitsel, Mesleki ve Kişisel Rehberlik ve Danışma İhtiyacı

Tam Metin:

PDF

Refback'ler

  • Şu halde refbacks yoktur.


Creative Commons Lisansı
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.