KURUM KİMLİĞİSÜRECİVE İŞLEYİŞİ ÜZERİNE TEORİK VE UYGULAMALI BİR ÇALIŞMA
Öz
Özellikle gelişmekte olan ülkelerde firmaların büyük bir çoğunluğu değişmekte
zorlanmaktadır. Bilgiden teknolojiden yeterince yararlanamadıklarıiçin köklü bir değişim, gelişim
gerçekleştiremiyorlar. Kurum kimliğinin yeniden oluşturulmasıher büyüklük ve küçüklükteki
firmaların sorunudur. Kurum kendi kimliği ile hem kendisinin hem de ürünlerinin sektördeki
rakiplerinden farklıolduğunu göstermektedir. Kurum kimliğini bir bütün olarak inceleme konusu
yapmak bu sebepten dolayıuygundur.
Amaç bu araştırma ile kurum kimliği stratejisine bir bütün olarak bakmak ve kurum kimliği
stratejisi oluşturmak için ne gibi çalışmalar yapılabileceğini göstermektir. İleride yapılacak
kurumsal kimlik çalışmalarına katkısağlamasıhedeflenmektedir.
zorlanmaktadır. Bilgiden teknolojiden yeterince yararlanamadıklarıiçin köklü bir değişim, gelişim
gerçekleştiremiyorlar. Kurum kimliğinin yeniden oluşturulmasıher büyüklük ve küçüklükteki
firmaların sorunudur. Kurum kendi kimliği ile hem kendisinin hem de ürünlerinin sektördeki
rakiplerinden farklıolduğunu göstermektedir. Kurum kimliğini bir bütün olarak inceleme konusu
yapmak bu sebepten dolayıuygundur.
Amaç bu araştırma ile kurum kimliği stratejisine bir bütün olarak bakmak ve kurum kimliği
stratejisi oluşturmak için ne gibi çalışmalar yapılabileceğini göstermektir. İleride yapılacak
kurumsal kimlik çalışmalarına katkısağlamasıhedeflenmektedir.
Anahtar Kelimeler
Kurum kimliği, değişim, strateji, rakip
Tam Metin:
PDFRefback'ler
- Şu halde refbacks yoktur.
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.