REFLECTIONS OF UNDERGRADUATE STUDENTS REGARDING PDA USE FOR INSTRUCTIONAL PURPOSES
Öz
Bu çalışma PDA’ların (kişisel dijital asistan) öğretim amaçlıkullanımına yönelik öğrenci
görüşlerini araştırmaktadır. Çalışma, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde dördüncü
dönemde seçmeli olarak verilen BTÖ 204 - Mesleki İngilizce Dersi’nde gerçekleştirilmiştir.
Amaçlıörneklem uygulanan çalışmada, önce beşPDA ikinci sınıf öğrencilerine dağıtılmıştır.
Öğrenciler Mesleki İngilizce derslerinde PDA kullanmaya başlamadan önce PDA’larınasıl
kullanacaklarına yönelik eğitim almışlardır. Yarıyapılandırılmışgörüşmeler aracılığıyla öğrencilerin
PDA kullanımına yönelik görüşleri belirlenmiştir. Tümevarımcıkodlama tekniği ile bulgular
çözümlenmiş, öğrencilerin çoğunlukla öğretimde PDA kullanımına yönelik olumlu eğilimler
içerisinde olduklarısonucuna ulaşılmıştır.
görüşlerini araştırmaktadır. Çalışma, Anadolu Üniversitesi Eğitim Fakültesi’nde dördüncü
dönemde seçmeli olarak verilen BTÖ 204 - Mesleki İngilizce Dersi’nde gerçekleştirilmiştir.
Amaçlıörneklem uygulanan çalışmada, önce beşPDA ikinci sınıf öğrencilerine dağıtılmıştır.
Öğrenciler Mesleki İngilizce derslerinde PDA kullanmaya başlamadan önce PDA’larınasıl
kullanacaklarına yönelik eğitim almışlardır. Yarıyapılandırılmışgörüşmeler aracılığıyla öğrencilerin
PDA kullanımına yönelik görüşleri belirlenmiştir. Tümevarımcıkodlama tekniği ile bulgular
çözümlenmiş, öğrencilerin çoğunlukla öğretimde PDA kullanımına yönelik olumlu eğilimler
içerisinde olduklarısonucuna ulaşılmıştır.
Anahtar Kelimeler
Mobil öğrenme, PDA, m-öğrenme
Tam Metin:
PDFRefback'ler
- Şu halde refbacks yoktur.
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.