PAZAR YÖNLÜLÜK: AKSARAY İLİ PERAKENDE HİZMET İŞLETMELERİNDE BİR UYGULAMA
Öz
Bu çalışma Aksaray ilinde faaliyet gösteren büyük ölçekli marketlerin pazar yönlülük
kültürünü benimseme derecelerini ortaya koymak ve izledikleri pazar yönlü stratejilerin
performanslarıüzerinde ne tür bir etkiye sahip olduğunu belirlemek amacıyla yapılmıştır.
Araştırmanın amaç ve kapsamıdoğrultusunda veriler Aksaray ilindeki büyük ölçekli 4 marketin
üst düzey yöneticilerine geliştirilen bir anket formu aracılığıyla uygulanmıştır. Araştırma sonucu
elde edilen veriler korelasyon ve ki kare analizi yardımıyla teste tabi tutulmuş, elde edilen bulgular
şekil ve tablolar aracılıyla sunulmuştur.
kültürünü benimseme derecelerini ortaya koymak ve izledikleri pazar yönlü stratejilerin
performanslarıüzerinde ne tür bir etkiye sahip olduğunu belirlemek amacıyla yapılmıştır.
Araştırmanın amaç ve kapsamıdoğrultusunda veriler Aksaray ilindeki büyük ölçekli 4 marketin
üst düzey yöneticilerine geliştirilen bir anket formu aracılığıyla uygulanmıştır. Araştırma sonucu
elde edilen veriler korelasyon ve ki kare analizi yardımıyla teste tabi tutulmuş, elde edilen bulgular
şekil ve tablolar aracılıyla sunulmuştur.
Anahtar Kelimeler
Pazar yönlülük, perakendecilik, performans
Tam Metin:
PDFRefback'ler
- Şu halde refbacks yoktur.
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.