Postmodern Pazarlama Anlayışı Çerçevesinde Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti ve Sadakati İle İlişkisinin İncelenmesi
Öz
Tam Metin:
PDFReferanslar
Kaynakça
• Altunışık, R (2007). “Yeni Tüketicilerin Tüketime Yansıyan Farklılıkları”, Yeni Tüketici, Editörler: Torlak, Ömer, Altunışık, Remzi ve Özdemir, Şuayip, İstanbul, Hayat Yayınları, Pazarlama Dizisi 08, 2007.
• Çiçek, B. (2015). “Deneyimsel Pazarlama ve Satın Alma Karar Sürecine Etkisi: Termal Turizm Sektöründe Bir Uygulama”. Yayımlanmış yüksek lisans tezi, Bozok Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı.
• Genç, B. (2009). “Deneyimsel Pazarlamanın Tüketicinin Satın Alma Kararlarına Etkisi”, Yayımlanmış yüksek lisans tezi, Ege Üniversitesi, Sosyal Bilimler Enstitüsü, İşletme Ana Bilim Dalı.
• İlter, B.(2009), “E-Perakendecilikte E-Hizmet Kalitesi, Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati İlişkisi: İşletme Fakültesi Öğrencileri Üzerine Bir Araştırma”, Dokuz Eylül Üniversitesi İşletme Fakültesi Dergisi, Cilt:10, Sayı: 1, ss. 97-117, 2009.,
• Kotler, P., Armstrong, G. (2001), “Principles of Marketing”, New Jersey, Prentice Hall, Ninth Edition.
• Odabaşı, Y. ve Barış, G. (2007), “Tüketici Davranışı”, İstanbul, 7. Basım, Mediacat Yayıncılık, 2007.
• Odabaşı, Y. ve Barış, G. (2003), “Tüketici Davranışı”, İstanbul, Mediacat Akademi.
• Özdemir, Ş. (2007). “Modernizmden Postmodernizme Değişen Tüketici”, Yeni Müşteri, Editörler: Torlak, Ömer, Altunışık, Remzi ve Özdemir, Şuayip, Ankara, Hayat Yayınları, Pazarlama Dizisi 08.
• Özgören, F.(2013). “Deneyimsel markalama”, İstanbul Journal of Social Sciences, Spring(3), 1–19.
• Pine, Joseph B. ve Gilmore, James H.(1999), “İş Hayatı Bir Tiyatro”, İstanbul, Boyner Yayınları.
• Schmitt, Bernd H. (2004). “Deneyim Devrimi”, Capital, Garanti Bonus Akademi, İstanbul.
• Shaw, C. ve Ivens, J.(2002). “Building Great Customer Experiences, Palgrave MacMilanede”, New York.
• Yeniçeri, Ö.(2002). “Örgütsel Değişmenin Yönetimi”, Ankara, Nobel Kitabevi.
Refback'ler
- Şu halde refbacks yoktur.
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.