LİSE GENÇLİĞİ VE DERS GEÇME VE KREDİ SİSTEMİ
Öz
Teknolojinin akıl almaz bir hızla gelişmekte olduğu yirminci yüzyılın sonuna doğru, gelişmiş toplumlar endüstri çağını geride bırakarak, bilgi- enformasyon çağı olarak adlandırılan yeni bir çağa giriyor.
Yirmibirinci yüzyıla hazırlanan her toplum bilgi-information çağına ayak uydurabilmek için, her alanda olduğu gibi, eğitim alanında da yeni değişme ve gelişmelere açık olmak, bu gelişmeleri yakından izlemek, çağın istediği insan tipinin özelliklerini önceden belirlemek ve bu özelliklere sahip insan yetiştirmek zorundadır.
Çağı yakalamak amacında olan Türkiye de, her toplum gibi, bu gelişmeleri yakından izlemek ve yirmibirinci yüzyıl dünyasının saygın bir üyesi olarak gelişmiş ülkeler arasında yer alabilmek için genç nesillerini bilgi-information çağının gerektirdiği niteliklerle donatmak durumundadır. Bu nedenle içinde bulunduğu sorunları çok iyi tahlil etmeli ve çözümlemelidir.
Yirmibirinci yüzyıla hazırlanan her toplum bilgi-information çağına ayak uydurabilmek için, her alanda olduğu gibi, eğitim alanında da yeni değişme ve gelişmelere açık olmak, bu gelişmeleri yakından izlemek, çağın istediği insan tipinin özelliklerini önceden belirlemek ve bu özelliklere sahip insan yetiştirmek zorundadır.
Çağı yakalamak amacında olan Türkiye de, her toplum gibi, bu gelişmeleri yakından izlemek ve yirmibirinci yüzyıl dünyasının saygın bir üyesi olarak gelişmiş ülkeler arasında yer alabilmek için genç nesillerini bilgi-information çağının gerektirdiği niteliklerle donatmak durumundadır. Bu nedenle içinde bulunduğu sorunları çok iyi tahlil etmeli ve çözümlemelidir.
Tam Metin:
PDFRefback'ler
- Şu halde refbacks yoktur.
Bu eser Creative Commons Atıf 4.0 Uluslararası Lisansı ile lisanslanmıştır.